Najczęstsze pytania

Zamówiłem kilka produktów i mają one różną dostępność, czy to znaczy, że dostanę je w kilku paczkach i różnych terminach?

Nie. Paczka zostanie wysłana po skompletowaniu całego zamówienia, czyli po otrzymaniu ostatniego elementu zamówienia. Jeżeli jednak życzą sobie Państwo aby towary, które są dostępne od ręki zostały najpierw wysłane, prosimy o kontakt pod nr telefonu: 605 278 376 lub e-mail: zola@zola.com.pl.

Czy cena wyświetlana przy produktach zawiera koszty wysyłki?

Nie. Cena wyświetlana przy produktach określa wartość danego produktu. Koszty wysyłki są doliczane do końcowego zamówienia. Szczegóły znajdą Państwo w zakładce „Jak kupować?”.

Czy można oszacować wielkość produktu tylko na podstawie zdjęcia?

Nie, nigdy nie można dobierać produktu tylko na podstawie zdjęcia. Należy dokładnie zapoznać się z wymiarami podanymi na stronie w opisie produktu.

Czy istnieje możliwość wyznaczenia godziny, w której produkt zostanie dowieziony przez kuriera?

Nie, jednak otrzymają Państwo maila z informacją, że produkt został do Państwa wysłany. Wraz z tym otrzymają Państwo numer listu przewozowego, dzięki któremu będą mogli Państwo zlokalizować paczkę i ewentualnie ustalić z osobą, która będzie wiozła paczkę, o której godzinie będzie ona w pobliżu, aby ją dostarczyć. Jednocześnie kurier posiada Państwa numer telefonu i kontaktuje się z Państwem przed przyjazdem, ustalając najdogodniejszą godzinę dowozu.

Czy rejestracja w sklepie jest obowiązkowa, aby móc złożyć zamówienie?

Tak, rejestracja jest obowiązkowa. Klientom zarejestrowanym przysługują specjalne przywileje, np. rabaty. Do stałych klientów są również wysyłane newslettery z informacjami o promocjach, nowych produktach itp.

Czy mogę wysłać zamówienie pod inny adres niż podawany przy rejestracji?

Tak, istnieje możliwość wysłania paczki na inny adres niż wskazany przy rejestracji. Adres taki można podać podczas składania zamówienia w jednym z formularzy.

Jak długo trzeba czekać na zamówiony produkt?

Towar dostępny w magazynie wysyłamy w terminie od 2 do 14 dni roboczych. Okres oczekiwania na towar dostępny „na zamówienie” jest podany przy każdym produkcie indywidualnie.

Jakie formy płatności akceptujemy w sklepie?

Przyjmujemy płatności przelewem i za pomocą serwisu DotPay.

Od jakiej kwoty przysługuje darmowa wysyłka?

Od 500 zł.

Czy istnieje możliwość zakupu towaru na prezent?

Tak. Dodatkowo oferujemy sprzedaż kuponów zniżkowych.

Jakimi danymi mam wypełnić przelew?

Dane do przelewu:
ZOLA Studio
Aleksandra Kęciek-Zydorowicz
ul. Małej Łąki15 m9
02-793 Warszawa
Numer konta bankowego: ING Bank Śląski 70 1050 1025 1000 0090 9803 2155

Co mam wpisać w tytule przelewu?

W tytule przelewu należy wpisać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego?

Kontakt z obsługą sklepu jest dostępny pod numerem telefonu: 605 278 376 od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00-17.00 (całkowity koszt połączenia to koszt jednego impulsu według stawek operatora). Dostępny jest również adres mailowy zola@zola.com.pl, pod który można kierować wszelkie pytania całą dobę, każdego dnia tygodnia.

Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru?

Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: ul. Małej Łąki 15 m 9, 02-793 Warszawa.

Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej – od dnia jej zawarcia.

W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej.

Jak wygląda procedura reklamacji?

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji towaru znajdą Państwo w Regulaminie sklepu w rozdziale: 8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO